Πολιτική ποιότητας

Η ολική ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί δέσμευση της εταιρείας μας. Επιδιώκουμε μια ιδανική παροχή υπηρεσιών, στο βαθμό που να ικανοποιεί πλήρως τον πελάτη, με στόχο να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες του σχετικά με το επιθυμητό επίπεδο της ποιοτικής του εξυπηρέτησης.

Με βάση την δέσμευση αυτή, η εταιρεία μας επιδιώκει να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού η Σ. ΑΪΒΑΖΙΔΗΣ Α.Ε.Β.Ε έχει δομήσει, εγκαθιδρύσει και λειτουργεί ένα «Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας» που συμμορφώνεται με το πρότυπο ISO 9001:2000.

Με στρατηγική και συστηματικότητα έχουμε επισημάνει τα κρίσιμα εκείνα σημεία όπου ο πελάτης διαμορφώνει ιδίαν αντίληψη σχετικά με την ποιότητα της παρεχόμενης σε αυτόν υπηρεσίας. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ο τρόπος αντιμετώπισης του πελάτη, είναι καθοριστικός σε ότι αφορά στις εντυπώσεις που αποκομίζει για την εταιρία μας.

Η αξιοπιστία της ποιότητας εξυπηρέτησης αντικατοπτρίζεται στην προθυμία του προσωπικού μας να προσφέρει με ευγένεια, ακρίβεια και ταχύτητα, την αναμενόμενη από τον πελάτη εξυπηρέτηση. Η άρτια εκπαίδευσή τους και η πλήρης γνώση του αντικειμένου τους, δημιουργεί στους πελάτες μας την αίσθηση της απόλυτης εμπιστοσύνης.

Ωστόσο, η εμπειρία μας, μας διδάσκει ότι αυτή και μόνο η αξιοπιστία της ποιότητας εξυπηρέτησης δεν αποτελεί ικανή και αναγκαία συνθήκη για να ξεπεραστούν οι προσδοκίες του πελάτη.